.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزانه دو نفر درگيلان كشته مي شوند

رئيس پليس گيلان با اشاره به اينكه در سال جاري روزانه 33 تصادف در جاده‌هاي استان رخ داده است، تصريح كرد: در اين تصافات روزانه 9 نفر مجروح و دو نفر كشته شدند

بهمن اميري‌مقدم در جمع راهدارها و نيروهاي حمل و نقل و راه و ترابري استان اظهار داشت: با توجه به ويژگي خاص گيلان، مسئولان حمل و نقل استان تلاش مي‌كنند تا جاده امن داشته باشيم.

وي با بيان اينكه گيلان بعد از مازندران بيشترين تردد را دارد، اظهار داشت: طبق آمار، روزانه 238 هزار و سالانه 87 ميليون خودرو در جاده‌هاي گيلان تردد مي‌كنند كه پرترددترين استان هستيم.

رئيس پليس گيلان با اشاره به اينكه در سال جاري روزانه 33 تصادف در جاده‌هاي استان رخ داده است، تصريح كرد: در اين تصافات روزانه 9 نفر مجروح و دو نفر كشته شدند و بيش از 67 درصد تصادفات در جاده‌هاي فرعي رخ مي‌دهد كه معضل گيلان محسوب مي‌شود.

اميري‌مقدم با اشاره به وضعيت راه‌هاي روستايي گيلان خاطرنشان كرد: توسعه راه‌هاي روستايي بدون توجه به زيرساخت‌هاي فرهنگي انجام مي‌شود كه اين امر معضل جاده‌ها را بيشتر مي‌كند.

وي افزود: عدم اجراي تمام نكات ايمني، پراكندگي عابران و موتورسواران در طول راه‌هاي استان، بحث روشنايي و وجود مسير نامناسب از جمله عوامل افزايش تصادفات است.

رئيس پليس گيلان توجه به مسائل ايمني استان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد مهندسي ترافيك در جاده‌هاي استان انجام شود كه همت مي‌خواهد.

فرمانده انتظامي گيلان با بيان اينكه بيش از چهار درصد سهم مسافرت كشور در گيلان است، تصريح كرد: بايد به اين نكته توجه شود.

وي تجهيز جاده‌اي از نظر سيستم هوشمند را ضرورت خواند و افزود: بايد در اين كار تسريع شود كه در كنترل ترافيك و تخلفات موثر است.

اميري‌مقدم آموزش همگاني را نيز لازم و ضروري دانست و بيان داشت: اجراي دقيق قانون بشارت خوبي در ايمن نشان دادن جاده‌ است.

رئيس پليس گيلان بيشترين تخلفات حادثه‌ رانندگي را انحراف به چپ عنوان كرد و گفت: اين كار به دليل عدم جداسازي جاده‌هاي گيلان است كه توجه به اين موضوع در كاهش تلفات جاده‌اي تاثير دارد.

وي با اشاره به اينكه پليس همواره در كنار مردم و مسئولان راهداري است، خاطر نشان كرد: اگر در گيلان جاده‌اي سالم و ايمن داشته باشيم تردد گردشگران بيشتر مي‌شود و اشتغال افزايش مي‌يابد كه اين بالاترين توفيق است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.